Nasi eksperci:
Ryszard Pająk
Dyrektor zarządzający
Absolwent PAT w Krakowie i Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gregoriańskiego w Rzymie. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
W latach 90-tych odpowiedzialny za szkolenie i kształcenie personelu Fiat Auto Poland.
Od 15 lat prowadzi projekty związane z zarządzaniem przedsiębiorstwami. Ekspert i wykładowca w zakresie Produktywności, Lean Manufacturing oraz Zarządzania Personelem. Współpracował m. in. z Polskim Centrum Produktywności, GAPP, Uniwersytetem Saint Gobain oraz z ISVOR FIAT. Nadzorował i realizował projekty w takich firmach jak ABB, Areva, Alstom, Bumar, Ceramika Paradyż, Heraeus Electro Nite, Hutchinson, Magneti Marelli, Newag Gliwice, Saint Gobain, Tenneco Automotive, Timken, Teksid.
Andreas Machnik
Absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem (MBA) Uniwersytetu Franklina w Ohio, absolwent studiów magisterskich Uniwersytetu Jagiellońskiego z zakresu zarządzania jakością oraz dyplomowany elektronik.
Certyfikowany specjalista Six-Sigma Black Belt Akademii Białego Kruka we Wrocławiu oraz wieloletni praktyk technik Lean Manufacturing. Od 13 lat zdobywał doświadczenie w Europie oraz Azji na stanowiskach inżynierskich oraz kierowniczych w obszarze operacyjnym dostawców przemysłu motoryzacyjnego. Rezydent Audi w Neckarsulm oraz Volkswagena w Wolfsburgu.
Od 2 lat mieszka i pracuje w Niemczech realizując projekty industrializacji, outsourcingu oraz projekty doskonalące z zakresu Kaizen i Lean.
Rafał Goc
Absolwent studiów magistersko-inżynierskich z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem oraz inżynierii jakości Politechniki Łódzkiej z 16-letnim doświadczeniem w przemyśle. Od ponad 10-ciu lat pełniący funkcje menadżera jakości, zarządzający projektami oraz zespołami specjalistów w kraju i za granicą.
Certyfikowany auditor VDA6.3;
Certyfikowany auditor wiodący ISO9001:2008 (BSI);
Menadżer systemów jakości EOQ (PCBC-DGQ)
Wewnętrzny auditor systemów ISO/TS 16949 oraz ISO14001;
W swojej pracy skoncentrowany na zagadnieniach jakościowych: poznawaniu specyficznych wymagań klientów z różnych branż i umiejętnym ich wdrażaniu w systemy, procesy.
Osiągnięcia potwierdzone pozytywnymi wynikami auditów klientowskich oraz trzeciej strony.
Agnieszka Raczek
Dyrektor operacyjny
Magister zarządzania o specjalności zarządzanie zespołami pracowniczymi. Ukończyła Akademię Profesjonalnego Coachingu – studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz studia podyplomowe z zakresu prawa pracy. Jest doświadczonym specjalistą z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, coach'em, konsultantem, rekruterem, trenerem.
Ze względu na doświadczenie zawodowe, jak i zainteresowania, szczególnie bliskie są jej pojęcia związane z komunikacją, kształtowaniem relacji, motywacją oraz rozwojem osobistym. Posiada wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem. Inspirują Ją Ludzie i ich rozwój.
Zarządzała Działem Rekrutacji i Rozwoju, odpowiadając za całość zagadnień związanych z obszarem tzw. „miękkiego HR’u” i budując go od podstaw, w jednej z największych, polskich firm branży chemicznej. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w dwóch francuskich korporacjach - Saint-Gobain oraz Auchan Polska Sp. z o.o.
Obecnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, tworząc i implementując w organizacjach projekty w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.
Kazimierz Nalepa
Doradca, coach i trener z ponad 30 – letnim stażem w pracach dla biznesu (banki, ubezpieczenia, przemysł …).
Prowadzi zajęcia z coachingu na MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Zajmuje się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem, problematyką władzy i skuteczności działań o strategicznym znaczeniu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwoju kompetencji zawodowych w korporacjach finansowych i przemyśle.
Od 15 lat szkoli i doradza w zakresie zarządzania sprzedażą, sprzedaży, sztuki wpływu, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadzi coaching dla właścicieli firm, zarządów, kadry menadżerskiej oraz osób prywatnych w zakresie makro i mikro osiągnięć oraz przekraczania osobistych i zawodowych problemów.
Przeszkolił osobiście ponad 25.000 menadżerów i pracowników firm.
Szymon Jałocha
Absolwent studiów magisterskich z zakresu Zarządzania firmą na Uniwersytecie Jagiellońskim, podyplomowych studiów Zarządzania projektami na AGH oraz stypendysta Friedrich-Alexander Universitat w Norymberdze, gdzie studiował na Wydziale Nauk Społecznych. Certyfikowany kierowników projektów (PMP, Prince2 Practitioner) oraz trener biznesu (certyfikat na poziomie EQF IV). Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i portfelami projektów. Swoją karierę rozpoczynał w firmie Comarch SA (branża IT), gdzie pracował jako Kierownik Projektów i Koordynator Portfela Projektów. Następnie zatrudniony był Synthos SA, jednej z największych firm chemicznych na rynku polskim, jako Manager Biura Projektów, gdzie odpowiadał za stworzenie Biura Projektów oraz wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie projektami (EPM - Enterprise Project Management) obejmującego całą firmę (2 kraje, 300 projektów rocznie). Aktualnie zarządza Biurem Projektów w firmie INTEGER SA (największa prywatna grupa pocztowa w Polsce).